zaterdag 30 mei 2015

Instagram diary mei

Ik schrijf nooit over mijn persoonlijke leven maar ik laat jullie nu zien wat ik de afgelopen maand heb uitgespookt, de foto's komen van mijn persoonlijke instagram account.
Eind april boekte ik samen met vriendlief een vakantie naar zakynthos in griekenland voor 10 dagen! We gaan begin juli al dus nog maar iets langer dan een maand te gaan, heb er nu al zin in!

Ik ging naar de primark in Nijmegen, de shoplog heb ik al eerder laten zien.

Bij mij thuis in friesland was er een verjaardagsfeest/housewarming en mn vriend was er ook bij, ik vind deze foto echt schattig, samen met mijn neefje.

Nog een paar foto's van die dag.. Schoonzoons waren met de barbecue bezig. Rechtsonder zie je mijn favoriete wijn, zinfandel rosé van de lidl.

Ook met school ben ik best druk.. hier zie je een foto's van een practicum over helicobacter pylori.

Ik kocht een nieuwe bikini bij de new yorker.

Lekker gekookt; pasta pesto met wat rucola erbij.

Zoals elk jaar vierde ik weer 5 mei in wageningen, ik woon sinds 2 maanden niet meer in wageningen maar vond het erg leuk om wat oude vrienden te zien. 

Dagje shoppen in zaandam met de familie, ik was nog nooit in zaandam geweest dus vond het erg leuk om eens te zien. Bij de primark kocht ik bijna niks want ik was al eerder geweest en had ook niet zoveel geld meer..

3 weken geleden was het heerlijk weer op een maandag en ging ik en vriendlief lekker aan de rijn zonnen de hele middag.

Karl says tres chic, mijn nieuwe favoriete kleur!

Mijn lade in de kast zakte door en al mn makeup viel op de grond, en een aantal oogschaduws zijn kapot gegaan, inmiddels heb ik het met alcohol gefixed.

Ik poste deze look op mijn andere account @makeupbyeline , deze look komt morgen ook hier op mijn blog.

Practicum over qPCR, hier doen we een electroforese. (ik ben benieuwd wie dit ook kent!)

Afgelopen zondag lag ik heerlijk te zonnen met een glas wijn erbij.

En donderdag was de bruiloft van mijn oom en tante, ze zijn al 21 jaar samen! Het was een geslaagd feest.

Met mijn nichtje in de auto, ze herkent zichzelf op de camera haha.

De bruiloft was op een paviljoen bij een meer, af en toe brak de zon even door maar het was best koud. De jurk die ik aanheb is van boohoo en kocht ik vorig jaar maar hij is er nog steeds.

Op dit moment zit ik nog steeds in friesland en ik maakte gisteren deze heerlijke couscous met rucola, cherrytomaten, advocado, paprika, feta, rozijnen en komkommer.

1 opmerking:

 
Images by Freepik