zaterdag 4 augustus 2012

EOTD: smokey sneekweek



Gisteren was de opening van de Sneekweek. Dat houd in leuke podia met muziek, een heleboel drukte en overvolle kroegen. Ik besloot een smokey eye te maken die niet te donker was. Ik heb laatst een nieuwe oogschaduw van etos gekregen, een donkerrood/bruine kleur. Deze heb ik in de crease gebruikt maar viel toch niet zo roodachtig uit als ik had gehoopt. Verder heb ik goud in de ooghoek en een zwart lijntje getrokken en deze geblend. Verder heb ik nog wat bruine kleuren uit het 88 palette gebruikt. En witte glimmende oogschaduw van essence onder de wenkbrauw. Op mijn lippen heb ik de kleur 'Fig' van NYX gedaan. En verder mijn standaard gezichtsmake-up; revlon foundation, rimmel poeder en hema bronzer. De wenkbrauwen zijn gedaan met een stempelset van essence.














 Fotos met flitser:




 Met flitser zie toch veel beter hoe glimmend de kleuren zijn, vooral de witte oogschaduw. Maar het nadeel is dat de gehele look dan lichter lijkt dan echt is daarom heb ik zowel foto's met als zonder flitser gemaakt.(Ik heb ook maar een simpele camera)


Wat voor make-up doen jullie met uitgaan op?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik