zaterdag 11 mei 2013

Foundation kwast van makeup-bestellen +bourjois 123 perfect foundation

Vandaag een review over een make-up kwast die ik ontving, een foundation kwast om precies te zijn. Ook komt er een Bourjois Foundation aan bod verderop in het artikel.

Zo ziet de kwast eruit. Ik vind het een mooie kwast, zwart is altijd chique en ik vind het ook wel mooi dat er een soort ombré effect door de haren zit. 


Ik heb de kwast getest in combinatie met bourjois 123 perfect foundation die ik tegelijk opgestuurd kreeg met de foundation kwast. De foundation ontving ik in kleur 'dark beige', mijn verwachting is dat hij te donker is voor mij.

De kleur is al donkerder dan mijn hand, dat voorspelt niet veel goeds.

Hallo oranje jersey shore wang! haha

Hierna heb ik de foundation gemend met mijn eigen bb cream. Ik heb de afgelopen dagen in het zonnetje gezeten en ik ben dus al een piep klein beetje bruiner en mijn bb cream is al vrij licht dus daarom is deze foundation wel ideaal voor de zomer om je huidige foundation of bb cream te mengen.

Dat is al een stuk beter. Ook over de werking van de kwast ben ik tevreden. De kwast laat geen strepen achter en smeert snel uit dus je bent sneller klaar. Wel is de dikking vrij licht omdat er niet zoveel haren aan zitten en hij dus niet veel product op pakt/uitsmeert. Ik vind hem fijner dan mijn hema foundation kwast want deze werkt sneller. De hema kwast geeft echter wel wat meer dekking maar een lichte dekking is goed genoeg voor mij.

Conclusie: Fijne foundation kwast, de foundation is handig om in de zomer te mengen met je andere foundation of bb cream. Verder kan ik niet veel zeggen over de foundation aangezien ik hem niet in zijn geheel op kan brengen en ook niet veel kan zeggen over de algehele werking zoals hoe lang hij blijft zitten. Wel hoor ik vaak goede dingen over bourjois foundations dus ik neem aan dat het bij deze ook wel goed zit.

Trouwens hebben jullie gezien dat ik vandaag 75 bloglovin volgers heb bereikt, supervet! Ik ga alvast beginnen met spullen verzamelen voor mijn 100 volgers winactie, ik heb er nu al zin in!

Dit product heb ik toegestuurd gekregen om te reviewen

8 opmerkingen:

  1. De kwast ziet er ontzettend fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kwast, maar ik vind je nagellak ook echt een onwijs leuke kleur!

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een fijne kwast, ik heb ook wel veel goeds over de foundation gehoord alleen jammer dat de kleur zo donker is! Gefeliciteerd met je volgers, super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een fijne kwast! En ik heb deze foundation (wel in een lichtere kleur) en hij is echt de moeite, net als de andere Bourjois foundations. Healthy Mix is ook heel fijn, Healthy Mix Serum kun je best laten staan. En gefeliciteerd met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik