donderdag 17 oktober 2013

TAG: You’re It!


Ik heb al tijden geen Tag gedaan dus daar werd het wel weer eens tijd voor.. ik besloot de 'you're it' Tag te doen die wat algemene random vragen bevat zodat jullie mij iets beter leren kennen :)

1. Hoe lang blog je al en waarom?

Sinds de zomer van 2012. Ik had het er met een vriendin over hoe leuk we blogs vonden en we besloten samen een blog te beginnen. Uiteindelijk ben ik er in mijn eentje mee verder gegaan en is ook de naam van de blog verandert naar zoals die nu is.

2. Wat is je grote fashion no-no?
Een legging dragen zonder de kont te bedekken...


3. Wat staat er op je wishlist?
Een mooi luxe oogschaduwpalette zoals nudetude van the balm of het lorac pro palette.

4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Wenkbrauwpotloodje van de hema, de hypnose mascara van lancome(als het toch maar 3 producten zijn dan mag het wel wat meer kosten :P) en een aziatische bb cream.



5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?
Shaanxo van youtube maakt altijd hele mooie looks. Ook beyonce vind ik er altijd fantastisch uitzien.

6. Wat is jou must-have haarverzorginsproduct?
Kokosvet als haarmasker!




7. Wat is je grootste droom?

Wetenschapper worden en bijdragen aan belangrijke onderzoeken zoals stamcelonderzoek.
Verder wil ik ook nog graag reizen,trouwen en kinderen krijgen zoals de meeste mensen :)

8. Wat is je favoriete tv show en waarom?

Ik heb op dit moment niet echt een favoriete tv show, ik kijk vooral naar tlc en national geographic en ook vaak dr.phil. Ik volg geen specifieke series ik kijk liever een film. Wat ik ook erg mooi vind zijn natuurseries zoals great migrations en planet earth.


9. Wat je favoriete "aspect" (deel) van jezelf?
Mijn nuchtere friesheid.


10. Op welke prestaties ben jij trots?
Het halen van mijn gymnasium diploma en dat ik in mijn eentje naar Wageningen ben gegaan om er op kamers te gaan terwijl ik er niemand kende.

Heb jij deze tag ook gedaan of ga je hem doen?

10 opmerkingen:

 
Images by Freepik