maandag 23 december 2013

Oud&nieuw ooglook: smokey eyes met pop of color

Oud&nieuw komt steeds dichterbij en dat betekent dat we nu alvast moeten gaan nadenken over onze outfits en bijbehorende makeuplook. Ik maakte deze smokey eyes met zilveren glitters op het ooglid en een pop of color onder het oog. Ik koos hiervoor een combinatie van paars en blauw maar het maakt niet uit welke kleur je kiest. Deze smokey eyes staat denk ik heel mooi met een zwart jurkje en nude lippen. Laten we gaan kijken naar de foto's!






Deze look is helemaal niet moeilijk! Hier is een stap voor stap beschrijving:


-Doe je wenkbrauwen

-Breng plakband aan
-Doe oogschaduwbasis op
-Breng een paars of andere kleur oogpotlood aan onder het oog en op de waterlijn
-Breng een zwart oogpotlood aan op het ooglid en blend een beetje
-Breng een zwarte oogschaduw aan op het ooglid (de oogschaduw's die ik heb gebruikt in deze look komen uit het sleek sparkle 2 palette)
-Breng een witte highlighter aan
-Breng een bruine kleur aan in de crease en blend
-Breng een blauwe, of een andere kleur oogschaduw aan onder het oog
-Breng zilveren glitters aan op het ooglid, ik depte met mijn vinger wat glittereyeliner op mijn ooglid aan.
-Breng vloeibare of geleyeliner aan

-Haal het plakband eraf en werk je concealer bij
-Doe mascara op en valse wimpers! Ik gebruik red cherry #47

En klaar is je look! Wat vinden jullie van deze look, zou jij het ook dragen?



13 opmerkingen:

 
Images by Freepik