vrijdag 11 juli 2014

Etat Pur Salicylic acid/Salicylzuur 300 tegen acné Review

Sinds ik een spiraaltje heb genomen en niet meer aan de pil zit heb ik weer heel erg puistjes gekregen. Eerst had ik de neppe diane pil en daarna nog een een jaartje de stediril 30. Ik had toen best een egale huid behalve soms een paar puistjes als ik ongesteld was. Helaas werkt het spiraaltje niet tegen acné, ik heb jarenlang aan de pil gezeten en nu zie ik pas wat voor effect het heeft gehad op mijn huid. Nu moet mijn lichaam wennen aan dat er minder kunstmatige hormonen in mijn systeem zitten en mijn huid is daar de dupe van. Ik kan wel gaan wachten totdat het vanzelf beter word maar na een paar maanden was ik het zat en daarom ging ik op zoek naar een product tegen puistjes. Ik kwam na wat research uit op salicylzuur. Ik bestelde deze van het merk etat pur voor ongeveer 20 euro.

Toen ik de bestelling deed kon ik maar liefst 5 gratis testers meekrijgen. Links is het product wat ik had besteld. Kleiner dan ik het verwacht en net zo groot als de testers ongeveer! Maar je hebt maar een paar druppeltjes nodig per keer van de salicylzuur. Ik gebruik het nu een maand en hij is bijna halverwege.

Voor foto's:
Links:

Rechts:

Na foto's: na een maand gebruik
Links:

Rechts:

Wow! Mijn huid is echt een stuk beter geworden. In het echt zie je het verschil nog meer dan op de foto's. Eerst had ik elke dag wel nieuwe puistjes en nu bijna niet meer, en als ik ze krijg zijn het maar kleintjes maar nooit meer rode onderhuidse puistjes. Dit product werkt echt goed en is zijn geld waard!

De linkerkant van mn gezicht is trouwens egaler geworden dan de rechterkant, ik vermoed ook dat dit komt omdat ik slaap op de rechterkant van mn hoofd waardoor deze sneller vies word.

P.S. Ik ben dit weekend naar Praag dus er komen even geen nieuwe posts! Uiteraard komt er wel een shoplog als ik weer terug ben :)

7 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook een beetje last van uitslag, maar nooit zoveel. Goed dat deze producten werken, want acné, het is geen lachertje...

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Het zou leuk zijn mocht je ook meedoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet wel degelijk verschil ja, fijn! Veel plezier in Praag, ben benieuwd naar je shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs fijn dat het zo goed werkt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je huid ziet er echt een stuk beter uit nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Eline,

    Ik ben benieuwd of je nu het product nog steeds gebruikt en wat je resultaten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik