woensdag 27 augustus 2014

China Glaze 'petal to the metal' & 'peonies&park ave' Review & swatches

Een van mn favoriete nagellak merken is China Glaze. Dus toen ik bestelde bij beautyjoint kon ik het niet laten om ook twee lakjes mee te bestellen. Ik koos twee vrolijke roze kleurtjes uit.


Ik koos de kleuren peonies&park ave en petal to the metal. 



Swatches petal to the metal:



Ik draag hier twee lagen. Ik vind dit een heel leuk vrolijk zomers lakje! Jammer van het slechte weer anders was dit het perfecte zomerlakje.

Swatches peonies&park ave

Ook hier draag ik twee lagen. Deze kleur is lekker opvallend en neonachtig!

China Glaze is goede kwaliteit en blijft zeker een paar dagen zitten.

Wat vinden jullie van china glaze?


11 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen enkele nagellak van China Glaze in mijn stash zitten. Gek, wat ik hoor/lees er altijd goede verhalen over. Ik vind beide lakjes erg mooi! Heerlijk zomers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren, ik heb helemaal geen lakken van china glaze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echt gave kleurtjes, maar China Glaze heeft er ZOveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleurtjes heb je uitgekozen!
    Heb al zo ontzettend veel goeds gelezen over China Glaze,
    Wil ze wel graag eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. petal to the metal is echt een cute kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een leuke kleurtjes! Ik vind ze erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleurtjes, China Glaze is altijd goed ^^
    peonies&park ave vind ik vooral erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik