zaterdag 13 september 2014

Primark shoplog nijmegen september


Een paar weken geleden was ik ook al naar de primark geweest en donderdag na een kort practicum ging ik weer want ik had echt dringend een nieuwe tas nodig. Die heb ik gevonden maar ik kocht daarnaast nog wat andere dingetjes :)

Deze tas was 15 euro en hij is lekker groot zodat mijn laptop erin past, precies wat ik zocht.

 Deze blouse heb ik ook al in het koraal maar deze in het groen kon ik niet laten liggen voor 13 euro.

Dit superleuke rokje was maar 10 euro, de stof is lekker dik dus deze is heel geschikt voor de wintertijd. Bovendien is de kleur erg mooi!

Verder kocht ik nog ondergoed, nepwimpers, zelfbruiner(die erg goed werkt trouwens!), midnight kiss mini parfum en heerlijk zachte sokken.

Ook wou ik nog even deze skijas laten zien, ik ga begin volgend jaar op wintersport en op marktplaats kocht ik voor maar 30 euro deze mooie skijas!

Zo ik heb weer veel te veel gekocht bij de primark dus ik ga voorlopig mezelf even een primark verbod geven haha!

9 opmerkingen:

 
Images by Freepik