donderdag 14 mei 2015

Collective shoplog: h&m, primark, aliexpress & kruidvat

Vorige week ben ik in Leeuwarden en Zaandam geweest en daar heb ik een aantal leuke dingen gekocht, kijk verder voor mijn aankoopjes!




Als eerste dit leuke jurkje die ik in Leeuwarden kocht bij de H&M Divided voor maar 10 euro! Hij kan aan twee kanten gedragen worden, met een hoge hals of met een lage v hals.



Bij de ''gewone'' H&M in Zaandam zag ik dit mooie groene jurkje hangen, deze was ook maar 10 euro. Ik vind de kleur erg leuk dus ik moest deze ook hebben haha.



 Op aliexpress bestelde ik dit mooie kanten witte topje. Hij was maar 4 euro dus het proberen waard. Ik bestelde een L en hij zit perfect. 


De top heeft nogal een decoletté dus niet echt geschikt voor school maar ik vind hem wel leuk voor op vakantie. Ik wou toch even een foto laten zien van hoe hij eruit ziet, ik had zelf ook geen idee hoe hij zou staan. Een huidskleurige of witte bh is wel nodig omdat het bovenste stuk doorschijnt.

 Bij de kruidvat kocht ik nog de nachtcreme met tea trea olie, deze gebruik ik altijd na het douchen. Verder kocht ik haarolie omdat mijn haar altijd zo pluizig is. De nagellak was 1+1 gratis dus ik nam twee lakjes mee van catrice, hier komen uiteraard nog reviews over.

Bij de primark in Zaandam kocht ik niet zoveel omdat ik laatst ook al bij de primark in Nijmegen was geweest. Wel had ik echt dringend een nieuwe tas nodig en gelukkig vond ik deze voor maar 15 euro. Ook kocht ik nog een zwarte legging voor maar 2,50.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jurkjes en die top is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat witte topje is mooi zeg! En leuke beauty aankopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas van Primark! En die jurkjes zijn ook leuk, vind die groene kleur erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het topje is echt mooi! En dat voor maar zo weinig geld, helemaal ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen! Dat bloemenjurkje is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat koop jij toch altijd leuke kleding! Echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik