dinsdag 18 augustus 2015

Catrice nagellak '59 First Class Up-Grape' & '95 For Some It's Plum' Review

Een paar weken geleden tijdens de 1+1 gratis kocht ik een lakje van catrice genaamd 'first class up-grape', een shimmery paarsbruin lakje. Vorige week kocht ik nog een nieuw lakje van catrice erbij die pas net in de winkels ligt genaamd; 'for some it's plum'. Biede lakjes zijn heel geschikt voor de herfst wat mij betreft!

 First Class Up-Grape dekt met een laagje al aardig maar ik draag er twee. Helaas heeft dit lakje nog een slecht kwastje en daarom lakt hij heel lastig, jammer.

For Some It's Plum heeft gelukkig wel weer een goed kwastje, dat staat ook aangegeven op de verpakking. De kleur dekt met een laagje al best goed maar ik draag er twee. Ik vind de kleur erg mooi, maar paars is dan ook mijn favoriete kleur.

Verder ben ik altijd wel tevreden over de lakjes van catrice; veel keuze, goede prijs en goede kwaliteit en bij deze is dat niet anders. Het is wel een goede keuze om de kwastjes weer aan te passen!

4 opmerkingen:

 
Images by Freepik