zaterdag 3 oktober 2015

3x instagram looks (@makeupbyeline)

Wie mij volgt op instagram heeft deze looks al voorbij zien komen :) En voor de rest laat ik deze 3 looks nu zien die ik heb gemaakt. De eerste look is een paarse smokey eye. Bij deze look heb ik de houseoflashes iconic nepwimpers gebruikt. Dit was de eerste keer dat ik ze heb gebruikt.



 Look 2:
De tweede look is een look die tegelijk warme en koude tinten bevat. Op het ooglid zie je een taupe kleur met daaroverheen 'sparkle' glitters van bellapierre. In de crease warme kleuren. De nepwimpers heb ik ooit op ebay gekocht.


Look 3:
De derde look is een metallic ooglook. Hiervoor heb ik de nyx pigment in de kleur 'mocha op het ooglid gebruikt'. Verder heb ik gebruik gemaakt van plakband om een scherpe lijn de creƫren.


Ook bij deze look heb ik de house of lashes iconic gebruikt. Mocht iemand hier een review over willen zien laat het dan weten :) Ik heb ook 'noir fairy' gekocht maar die moet ik nog testen.

3 opmerkingen:

 
Images by Freepik