zondag 1 mei 2016

Oberhausen centro haul

Afgelopen woensdag ging ik in plaats van koningsdag vieren shoppen in centro in oberhausen. Ik was er nog nooit geweest maar vond het erg leuk desondanks dat het best druk was en vol met nederlanders :)  Ik ben goed geslaagd bij de DM en H&M. Hierboven zie je mijn DM aankopen; ik kocht mascara, foundation, treacle moon bodylotion, haarspray, douchschuim, shampoo, deo, tandpasta en haarverf.


Bij de H&M kocht ik een zwart jurkje en ondergoed. Ik heb niet zoveel kleding gekocht, wel veel aangepast maar het was het allemaal net niet, de kleding dit jaar is zo hippie achtig allemaal en niet mijn smaak...

Zijn jullie al eens in centro geweest?

2 opmerkingen:

  1. dat zwarte jurkje ziet er uit als een mooie basic :) leuk om opvallende accessoires bij te dragen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik