donderdag 12 juli 2012

NYX Ultra Pearl & glitter mania pigments

Naast de lipsticks die ik al eerder liet zien, heb ik ook nog pigments besteld van NYX. Ook deze keer weer via ebay. In totaal heb ik nog geen 13 euro betaald voor 6 oogschaduws(inclusief verzendkosten). Dat vind ik wel een studentenprijsje! Drie van de oogschaduws zijn van de 'Ultra Pearl Mania' collectie en de andere drie van de 'Glitter Mania' collectie.





Van links naar rechts: Mink, Mocha, Purple, Purple, Disco Ball, Gold.



De potjes zijn in het echt vrij klein. Maar toch kun je er wel lang mee doen omdat ze helemaal tot de rand gevuld zijn en bovendien heb je maar weinig nodig omdat ze zo gepigmenteerd zijn.

Ik heb alvast een look gemaakt met de kleuren Mink en Mocha. Ik heb hierbij Mink op het ooglid aangebracht en Mocha in de crease. Dit zijn prima kleuren voor overdag, desondanks dat ze niet heel neutraal zijn want er zit een behoorlijke glans in maar dat vind ik persoonlijk wel mooi. Ik heb de oogschaduws gecombineerd met een dikke zwarte eyeliner voor een opvallende look.




Zo dat waren wel weer genoeg foto's..  Binnenkort kunnen jullie meer looks verwachten!

1 opmerking:

 
Images by Freepik