donderdag 13 september 2012

Nagellak stash van Eline


Vandaag laat ik mijn nagellak stash zien. Het zijn in totaal er in 56 stuks. De doos heb ik laatst bij de xenos gekocht, ik had echt een grotere nodig omdat mijn ouder nagellakdoos maar 1/3 qua grootte was vergeleken met deze, veel potjes pasten er niet eens meer in!

 



De gehele doos. Rechts heb ik veel accesoires en benodigdheden, zoals kwasten, fimo cannes, nagelsteentjes en glitterpotjes maar ook een teenspreider en natuurlijk een nagelvijl.






Alle lakjes bij elkaar. Omdat je er zo van bovenaf niet veel van ziet heb ik foto's gemaakt van de potjes, gesorteerd per merk.


koh lakjes, gekregen op mijn verjaardag van vriendinnen.


Lakjes van een hypoalergeen merk genaamd andreia, gekocht in portugal.


Hema lakjes, de rode is echt toe aan vervanging!


Kleinere potjes van hema.


Catrice, de groene heb ik dubbel gekocht omdat ik hem kwijt was geraakt op terschelling en een nieuwe had gekocht, en toch later de oude ergens terug had gevonden!


Miss sporty.


Essence.


Basisproducten, ik gebruik de base-, topcoat en french manicure laag van de hema(de witte lak voor de nagelrand was niet meer te gebruiken dus daar moet ik nog een nieuwe van kopen), en een nagelverharder van de kruidvat.




Mijn nieuwste aanwinst, w7 lakjes. Hier komen nog swatches van :)


                                                                   Essie en orly.


Overig.


Hoeveel nagellakpotjes hebben jullie? Laat het achter bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik