woensdag 31 oktober 2012

Nailart: Bloody mess

Vandaag is het halloween! Helaas vieren we dit in Nederland niet zo uitgebreid, maar ik had toch zin om een klein iets te doen. Vanavond ga ik een enge film kijken met vrienden en ik dacht laat ik eens een leuke nail-art maken want dat had ik al een eeuwigheid niet gedaan(terwijl ik wel alle middelen ervoor tot mn beschikking heb). Ik kwam met het idee om lekker enge nagels te maken. Eerst heb ik een laagje middenbruine glitternagellak opgebracht, hieroverheen een slecht dekkende/werkende rode crackle nagellak(is ie toch nog ergens goed voor). Verder heb ik met een kwastje de rode crackle nagellak helemaal over de randen gesmeerd. Niet moeilijk te doen maar wel eng! Hieronder het resultaat

 Met flitser

Zonder flitser.

 Ga jij ook nog halloween vieren? Laat het achter bij de comments!

2 opmerkingen:

 
Images by Freepik