maandag 15 oktober 2012

Wishlist #1

Ik heb de laatste tijd al bijna alles gekocht wat op m'n wishlist stond, maar er zijn een paar dingen die ik nog graag wil hebben.

Zwarte enkellaarsjes(lieft met een leuk bontje)



Isabel marant knock-off's. Ik ben normaal gesproken geen sneaker persoon maar deze zijn echt zo leuk! Ik ga ze binnenkort op ebay bestellen. Ik weet nog niet welke kleur ik ga nemen.


Het naked palette 2 van urban decay. Deze is bij de sephora te koop voor 39 euro ongeveer. Ik wil hem al heel lang graag hebben. Afgelopen weekend in Rotterdam heb ik hem voor het eerst mogen bewonderen in de sephora (ik kom anders nooit in de sephora want die is alleen in de randstad helaas) Als ik weer stufi heb ga ik hem zeker kopen!


Deze leuke legging van ebay. Ik ben alleen bang dat het niet past want het is een one-size, en het komt uit china dus ik durf niet aan.. Ik heb ze nergens in de winkel gezien.


Een nieuw kapsel. Elke herfst verf ik mijn haar weer bruin. Mijn eigen haarkleur is donkerblond/lichtbruin en die kleur wil ik graag terug, helaas groeit mijn haar erg langzaam en licht het in de zomer weer erg op. Blond haar staat me ook wel maar in de winter ben ik liever brunette! Ik ga dit jaar naar de kapper want ik heb nog een kappersbon liggen, normaal gesproken vind ik de kapper te duur, ik knip mijn haar dan ook maar een paar keer per jaar en verven deed ik er al helemaal niet. Ook zal er een flink stuk vanaf moeten, mijn haar is heel lang en dood en de krul is eruit. Ik denk dat ik ook weer een schuine pony ga nemen. 

Zo, dat was mijn wishlist alweer, heb jij ook een wishlist? Laat dan een reactie achter!

Mededeling: De komende tijd zijn er minder artikelen omdat ik volgende week tentamens heb:(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik