woensdag 26 november 2014

Red cherry nepwimpers review & aanfoto's van een heleboel nummers!

Vandaag wil ik het gaan hebben over nepwimpers van het merk red cherry. In augustus 2013 bestelde ik een aantal nepwimpers hiervan uit amerika op ebay en sindsdien was ik verkocht, wat een geweldig merk! De nepwimpers plakken heel makkelijk op, zijn flexibel en er zijn veel stijlen die er mooi natuurlijk uitzien. Ook hebben ze zowel natuurlijke als dramatische stijlen zonder dat ze zwaar aanvoelen of moeilijk opplakken. En had ik al verteld dat je éen paar heel vaak opnieuw kunt gebruiken.. Qua prijs zijn ze heel goed betaalbaar! Ik betaalde bijvoorbeeld voor 10 stuks 16 euro inclusief verzendkosten. Er zijn meerdere verkopers die ze verkopen maar vaak bieden ze het voor bijna exact dezelfde prijs aan. Nu hieronder laat ik zien hoe ze eruit zien op het oog door onder de betreffende nepwimpers een foto en link van de ooglook te plaatsen waarin ik ze draag. Op deze manier zou je zelf kunnen zien welke nummers je het mooiste vind. Laten we beginnen!

#100


#747M



#47




#43









#48





#DW


#20




#76


#82


#117


#138



#203


#218




#523



Mijn favorieten zijn #47, #48 en #43. Hebben jullie red cherry al eens geprobeerd en welk nummer vinden jullie het mooist?



13 opmerkingen:

  1. Wauw ze zien er allemaal heel goed uit! Ik vind ze ook helemaal niet duur! Ik ga volgende keer als ik bestel op Ebay ook maar is kijken! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik #218 al jaren, het is echt mijn favoriete paar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er allemaal erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind ze eigenlijk allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie nepwimpers, ik heb zelf nog nooit iets van dit merk geprobeerd maar ze zien er heel mooi en natuurlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige nepwimpers. Ben alleen een drama met nepwimpers opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. #43 vind ik persoonlijk ook heel fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige nepwimpers zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie lashes, ze zijn allemaal wel heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! mooie ooglooks allemaal zeg! Ik ben helaas niet zo een held met nepwimpers plakken.. ik knip ze meestal korter dan lukt het nog wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou zelf voor de laatste gaan, die vallen niet zo hard op want dat ziet er bij altijd een beetje carnaval achtig uit haha

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik