donderdag 30 juli 2015

Catrice lipstick 'Berry bradshaw' & made to stay soothing lip polish 'what's your atti-nude?' Review

 Helaas heb ik weinig tijd om te bloggen ivm mijn vakantiebaan als huishoudelijke hulp en het weer werkt ook niet mee, vandaar dat het zo rustig is op mijn blog. Maar ik ga proberen het bloggen weer wat op te pakken en om te beginnen deze review. Afgelopen weekend was het weer zover, 1+1 gratis op alle makeup bij kruidvat. Helaas waren de dingen die ik wou kopen zoals foundation en mascara al op maar toch heb ik twee lipproducten gekocht en nog 2 nagellakjes, allemaal van catrice. Kijk mee naar de reviews!


 Ik ben dol op de ultimate colour lijn van catrice, de kwaliteit is altijd goed en ze hebben mooie kleuren. Deze kleur genaamd 'berry bradshaw', geinspireerd op carrie bradshaw uit sex and the city, is een paarse kleur met een roodpaarse ondertoon. Matt-erial Girl is een van mijn favoriete lipstick kleuren, deze is ook van catrice en ook paars maar dan meer met een roze ondertoon.



De made to stay smoothing lip polish is nog niet zo lang in het assortiment en ik was hier wel benieuwd naar. Ik kocht de kleur 08  'what's your atti-nude?', een nude kleurtje.

 De kleur is bruin met glittertjes.
 Hier zijn de swatches. De lipstick is goed gepigmenteerd maar van de lipgloss had ik wat meer verwacht. Grappig is dat hij op de applicator bruin lijkt maar op de swatch en lippen roze.

Hier een foto van de lipgloss. Helaas is hij niet nude maar kleurt hij roze maar van veraf lijkt het bijna wel een doorzichtige lipgloss, je moet veel opdoen om wat kleur te zien. Ook is hij wat plakkerig en niet echt longlasting. De geur vind ik ook een beetje raar. Nee helaas catrice stelt me teleur.. ik ben wel benieuwd of de andere kleuren ook zo slecht zijn,


De lipstick ben ik wel heel tevreden over. De kleur is een beetje een jaren 90 kleur wat nu ook in is. Deze ga ik vooral in de herfst zeker dragen.




 Hebben jullie deze producten ook geprobeerd en wat vind je ervan?

4 opmerkingen:

  1. Oooh, je hebt echt mooie witte tanden (ten eerste). Ik heb de lipstick nu al een paar keer voorbij zien komen en ik wil hem ook! Vrijdag eens checken als ik moet werken x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die lipstick is echt prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipstick staat je echt heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb twee dagen geleden ook een review online geplaatst over deze lipstick. Echt een toppertje he? <3

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik