donderdag 2 juli 2015

Pre-holiday shoplog

 De laatste tijd plaats ik niet zoveel shoplog's meer desondanks dat ik toch regelmatig even naar het kruidvat en de action ga. Maar meestal zijn mijn aankoopjes niet boeiend genoeg om te laten zien aangezien het vooral huishoudelijke spullen zijn. Vandaag ging ik eventjes naar de stad om wat 'pre-vakantie'shopping te doen. Ik kocht:

kruidvat:
-nivea sun&protect bronze factor 20
-kruidvat eigen merk mini zonnebrand factor 30(voor mn gezicht)
-kruidvat roll-on anti-insect
-citronella kaars
-aftersun met tan maximizer

new yorker: panty 3 pack, deze heb ik ook al in eht zwart, het is een gladde stof dus kan ook nog wel als bikinibroekje, ze zitten heel lekker :)

Verder kocht ik 2 tijdschriften; de ELLE en de Glamour.

Ook ging ik naar de van haren en daar zag ik deze geweldig leuke slippers met bloemetjes erop, ze waren 17 euro maar ik moest ze gewoon hebben!


Zo ik ben klaar om op vakantie te gaan!
Gaan jullie ook altijd shoppen voordat je op vakantie gaat?



3 opmerkingen:

  1. Leuke slippertjes! Ik heb eigenlijk alles al in huis voor de vakantie geloof ik... De aftersun met tan maximizer heb ik ook thuis liggen. Ben benieuwd of dat tan gedeelte werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items heb je gekocht. Ik vind de slippers ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die slippertjes leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik