dinsdag 30 juni 2015

Wat neem ik mee op vakantie naar Griekenland? Paklijst

Volgende week zit ik al lekker in Griekenland, als ik op vakantie ga maak ik van tevoren altijd een lijstje van wat ik allemaal mee moet nemen. Ik dacht misschien is het handig om dit lijstje te delen! Het is dus geschikt voor een warme vakantie naar de zon. En ja, ik neem veel mee ik weet het.. heb niet voor niks 20 kilo ruimbagage en we gaan 10 dagen, bovendien wil ik elke avond een andere outfit aan haha. Maargoed lees verder voor het lijstje! De plaatjes komen van weheartit.

 

Handbagage tas
Camera
Mobiel
Selfiestick
Eten&flesje water
Paracetamol
Portemonnee(+genoeg contant geld)
Vliegtickets&papieren
Kauwgom
Sleutels
Zonnebril
Oordopjes voor muziek
Oordopjes&slaapmasker
Zakdoekjes
Haarelastiekje
Tijdschriften
Plastik ziplock bag met daarin: lippenstift/lipgloss/deo
Taalboekje





Toilettas

Zonnebrand
Lippenbalsem met spf
Tandenborstel
Haarborstel
Scheermes
Wattenschijfjes&stokjes
Sieraden
Zelfbruiner
Haar spf spray
Pincet
Anti-muggen/citronella stick

Mini's
Shampoo
Conditioner
Douchegel
Bodylotion/aftersun
Haarspray
Tandpasta
Makeupremover
Nagellakremover
Facewash
Gezichtscreme
Parfumtesters




Makeuptas
Kwasten
Foundation
Poeder
Concealer
Blush
Bronzer
Highlighter
Oogschaduwpalettes
Oogschaduwbasis 
Wenkbrauwpotlood
Nagellak
Nagelvijl



Koffer
Toilettas en makeuptas
Tasje voor uitgaan
Badhanddoek
Opladers: camera, mobiel, tandenborstel
Groene thee
Luchtbed
Boodschappentas
Plastic tasje voor vieze was

Kleding:
Sandalen
Slippers
Jurkjes
Eén lange broek
Vestjes
Bikini's
Korte broek
Rokjes
Topjes
Bh's&ondergoed
Slaapjurkjes
Sokken

Haha hoe leuk is dit plaatje :)

Desondanks dat ik naar Griekenland met de hele toestand ga heb ik er wel erg veel zin in, Zakynthos is heel mooi en is er van alles te doen. Ook zal ik genoeg cash mee nemen aangezien je daar niet meer kunt pinnen. Op mijn persoonlijke instagram zal ik ook foto's plaatsen van de vakantie, je kunt me hier volgen.

3 opmerkingen:

 
Images by Freepik