dinsdag 9 juni 2015

Shimmery look met Eyes Lips Face (E.L.F.)

Zoals jullie gemerkt hebben is het nogal rustig op mijn blog.. Dat heeft meerdere redenen: het einde van het studiejaar is in zicht en ik ben aan het leren voor tentamens en veel verslagen moeten afzijn. Ook ben ik aan het zoeken naar een stageadres. Daarnaast heb ik niet zoveel inspiratie en motivatie om te bloggen en merk ik dat mijn statistieken nogal gedaald zijn(logischerwijs)maar helaas heb ik ook een gebrek aan geld om leuke producten te kopen voor reviews(gelukkig heb ik een zomerbaantje gevonden). Ik ga niet stoppen met bloggen maar ik kan het mezelf ook niet opbrengen om elke dag iets te posten, zelfs om de twee dagen lukt al niet meer helaas. Nog wel vind ik het leuk om looks te maken en ik probeer 1 keer in de week een look te maken en te posten, dat doe ik vooral ook om ze op mijn instagram te zetten (@makeupbyeline). 

Dit keer heb ik een look met producten van ELF, eyeslipsface. Ik werd door hun benaderd voor een samenwerking, dat heb ik ook al eens eerder gedaan maar het was al een hele tijd geleden. Ik heb wat producten uitgezocht om een look mee te maken en ik ga de producten later ook reviewen uiteraard. Zie hier foto's van de look, het is een glanzende, shimmery look maar wel draagbaar. Ik heb eerst wat oogschaduws aangebracht en hieroverheen de long-lasting lustrous eyeshadows(deze zijn over een oogschaduw veel mooier dan op zichzelf). Verder is de look afgemaakt met de precision liquid eyeliner en met de lash extending mascara van ELF en een paar losse nepwimpers.



 Hier zie je de producten:
Naast deze producten heb ik nog wat neutrale oogschaduwkleuren gebruikt, wenkbrauwpotlood en oogschaduwbasis. 

Stay tuned voor de reviews!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie kleurcombinatie! Knap gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Voor mij iets minder draagbaar, dus dan zou ik het paarse en gele hebben weggelaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is een eigenlijk een gouden kleur maar lijkt inderdaad wat gelig.. Maar draagbaarheid verschilt per persoon nogal haha ik zou dit gerust dragen :P

      Verwijderen
  3. Mooie ooglook! Alvast veel succes met je tentamens.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik