zaterdag 17 oktober 2015

Happy new hair (beyouhairstyling)

Elk jaar in oktober ga ik weer van blond naar brunette. Normaal gesproken ga ik altijd naar de kapper bij haarzaak m/v maar ik zag via livelifegorgeous dat zij naar een hele goede kapper waren geweest in Sneek, bij beyouhairstyling. Ik kom uit Sneek en mijn ouders wonen daar nog dus ik moest er natuurlijk ook heen. Voor degene uit Sneek: het zit vlakbij de waterpoort en dan richting de parkeerplaats. 

Beyouhairstyling heeft ook een instagram waar regelmatig foto's op worden gepost. Hierboven zie je mijn eindresultaat. Helaas hadden we vooraf geen foto's gemaakt maar hieronder zie je hoe het er eerst uitzag..


Mijn haar was heel pluizig, droog met kapotte dunne haarpunten dus ik moest echt hoognodig naar de kapper. De puntjes zijn goed bijgeknipt met lichte lagen onderin en het is lichtbruin geverfd maar sommige stukken zijn niet geverfd zodat het lijkt alsof ik highlights heb. Ik ben er heel blij mee :)

Neem even een kijkje op de instagram van be you hairstyling voor meer mooie looks!

1 opmerking:

 
Images by Freepik