maandag 29 februari 2016

NYX intense butter gloss apple crisp review

De NYX butter gloss zijn een vrij bekend product op de markt en vele zullen wel bekend zijn met deze pigmenteerde lipglossjes. Een gewone butter gloss heb ik ooit al eens een review over geschreven, maar nog niet over de 'intense'butter gloss. Ik ontving deze kleur in het rood, helaas want rood is niet echt mijn kleur. Maar toch was ik benieuwd naar dit product!

De kleur die ik heb ontvangen is apple crisp, hij ruikt ook zoetig.

Swatch. Voor een lipgloss is de pigment goed aanwezig. Maar het niet niet zoals een liquid lipstick want het is wel erg shiny.


Hier twee fotos waar ik hem op heb. De kleur is goed aanwezig maar is wel lastig om overal goed egaal te krijgen, dat zie je wel van dichtbij. 

Van de shiny finish moet je wel houden, ik vind hem wel erg opvallend. Misschien is het ook mooi om eerst een rode lipstick aan de brengen en dan wat van deze eroverheen in het midden. 

Wel is hij heel fijn op de lippen en voelt hydraterend aan, niet kleverig zoals veel lipglossjes dat doen.

Hebben jullie de NYX intense butter glosses al geprobeerd?




3 opmerkingen:

 
Images by Freepik