maandag 30 juli 2012

Essie mojito madness & sure shot en Orly hot shot swatches


Laatst ben ik weer eens losgegaan op ebay. Ik wou wel eens wat duurdere nagellak proberen. Ik had al gelezen over essie nagellakjes en deze wou ik dan zeker wel eens proberen. Ik besloot 2 lakjes van essie te bestellen en 1 lakje van orly. In totaal was dit 26 dollar. Ongeveer 21 euro. Voor de essie lakjes betaalde ik ongeveer 6,67 en 5,86 euro en voor de orly 5,46 euro. De rest was verzendkosten omdat de lakjes uit america moesten komen. Ik heb gehoord dat de essie lakjes nu ook bij de etos te koop zijn voor 10 euro per stuk.


 

Mojito madness. Een leuke groene kleur.








Sure Shot. Een glanzende paarse kleur.





Hot Shot. Deze kleur is in het echt heel erg fel, dit is heel lastig om op de foto te krijgen. Mijn ervaring is dat Orly eerder 'chipt' dan Essie. Essie bleef wel een paar dagen mooi zitten. Maar het hangt natuurlijk ook af van je eigen nagels hoe lang de lak blijft zitten, dus het verschilt bij iedereen.  Ik heb geen favoriet, ik vind ze alledrie erg leuk!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik