zaterdag 21 juli 2012

Shoplog London





Afgelopen week was ik in mijn favoriete stad London. Deze keer ging ik met mijn zusje, deze trip was ons examenkado(die had ik nog niet gekregen vorig jaar en mijn zusje heeft net examens gehad vandaar). Daar heb ik flink geshopt dus nu laat ik mijn aankopen zien! Excuses voor het lelijke rode hotel dekbedovertrek op de achtergrond.




 Ik had echt dringend nieuwe sportschoenen nodig daarom heb ik deze roze nike's gekocht bij de footlocker.
 Ook heb ik bij de footlocker deze zwarte allstars gekocht, mijn oude waren echt toe aan vervanging.

Leuke top van de primark.



Spijkerblouse van de primark.



Leuk vestje van de primark.



Turqoise broek van de primark.



Rokje met aztek print van de primark.



Transparante blauwe blouse van de primark.



Leuk setje voor maar 4 pond!


 Transparante witte blouse.

Lading ondergoed.



Verder heb ik nog haarelastiekjes, 2 paar verenoorbellen, een zwart legging, sokken en een haarborstel gekocht. In totaal was ik net geen 100 pond kwijt bij de primark.



Rokje van jane norman.



Roze short van jane norman.



High-waisted short van jane norman.



Roze wijdvallend kanten topje van de h&m



Groen vestje van de h&m



Felroze wijdvallende top van de h&m



Gebroken wit topje van de h&m.



Foundation van revlon, gekocht bij de bootz.



Bij lush heb ik marilyn haarmasker, veganese conditioner en honey I washed the kids-zeep gekocht,



Alles bij elkaar!




Als je nog nooit in London bent geweest kan ik het je echt aanraden om een keer te gaan! Het is mijn favoriete stad(en ook die van Sarah), ik vind het veel leuker dan rome, barcelona, amsterdam etc. Voor mij was het alweer de derde keer dat ik er was maar het blijft altijd leuk. Er is van alles te zien, de musea zijn  gratis, je kunt er fantastisch winkelen, de engelse mensen zijn erg aardig. Ook vind ik de gebouwen heel mooi en het is vooral leuk dat er echt een mengeling is van oude historische gebouwen en moderne architectuur. Dit keer zat ik in hotel St.Giles, dit was een erg fijn hotel met een hele goede lokatie, vlakbij de metro en aan de rechterkant van oxford street. Verder ben ik ook nog naar de IMAX bioscoop geweest, dit zit vlakbij de London Eye. Hier heb ik spiderman 3D gezien dat is echt een aanrader!



Ben jij al in London geweest? Zo ja wat vond je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik