zaterdag 27 oktober 2012

Beautybox oktober

Op diverse andere blogs had ik al gehoord van dit fenomeen. De beautybox. Dit is een abbonement(die je ook zomaar weer op kunt zeggen) waar je voor 15 euro per maand een doos krijgt thuisgestuurd met 5 beautyproducten, zowel fullsize als sample size. Ik besloot het eens te proberen. Ik heb gekozen voor de beautybox, ik weet dat er ook nog vergelijkbare abbonementen zijn zoals glossybox is en truly yours box maar ik heb toch maar voor deze gekozen, en vanochtend kwam hij binnen!



Je krijgt een witte doos thuisgestuurd met daarin deze chique zwarte doos. 
Zodra je hem opent zit er een leuk briefje in met een verhaal, ook zitten er heel veel kortingsbonnen en foldertjes in de doos.


De volgende producten zaten erin: een hydraterende creme, glitternagellak van wet&wild, syoss heat protect spray en twee oogpotloodjes, zilver en goud, en nog een mini mascara van pupa.


Helaas heb ik deze spray van syoss laatst al gekocht! Nu heb ik hem dus dubbel dat is wel jammer. Ik laat deze spray hier thuis(bij mijn ouders) staan, dan kan ik hem thuis gebruiken en mijn zusjes mogen hem ook gebruiken. Zo vaak stijl of krul ik mijn haar ook niet.. maar ik heb nu weer een pony geknipt die ik af en toe wel stijl dus de spray kan ik af en toe wel gebruiken maar ik had liever iets anders. De hydraterende creme vind ik niet zo bijzonder, de nagellak vind ik ook niks, als je een laagje opdoet zitten er niet heel veel glitters in(slechte dekking dus).De oogpotloodjes heb ik even uitgetest op mijn hand en zagen er verder wel mooi uit, de mascara ga ik binnenkort nog testen.
Conclusie: een matige doos, maar dit komt vooral omdat ik het grootste product dus al had helaas.. volgende maand  maar beter :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik