woensdag 3 oktober 2012

Besteld bij de h&m


Zoals vele meiden ben ik ook een H&M verslaafde. Ik had de nieuwe catalogus al een paar keer grondig doorzocht en al precies uitgekozen wat ik zou gaan bestellen. Ik heb echter heel veel dingen al gevonden in de stad afgelopen zaterdag, daarom is mijn lijstje al een stuk korter geworden en had ik niet zoveel meer nodig, behalve een paar warme truien en een nieuwe pyama. Helaas was de leukste pyama die is perse wil hebben alweer uitverkocht in maat S op de site, daarom heb ik het bestelformulier opgestuurd(uit ervaring weet ik dat ze het dan wel leveren vaak). Ook is er momenteel een 10 procent korting actie en had ik nog een 5 euro kortingsbon liggen dus heb ik ook nog mooi wat geld bespaard. Zie hieronder mijn aankopen.


Lieve trui, 35 euro.


Trui 15 euro.


Lange coltrui, 20 euro.


Basic top, 10 euro


Dezelfde top in het zwart.


Top, 10 euro. Deze heb ik al in het gebroken wit, bruin en felroze en daar ben ik heel tevreden mee.


Pyama, 20 euro


Set van 2 push-up bh's, 15 euro

Heb jij ook wat besteld bij de h&m? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik