zaterdag 5 januari 2013

Back to school look met au naturelle palette sleek

 Vandaag begon ik wat te spelen met het au naturelle palette van sleek. De bedoeling was een everyday look te maken voor als ik deze week weer terugkeer naar de uni :) Zie hieronder het resultaat. 







Op mijn lippen draag ik de kleur fig van nyx. Verder heb ik de revlon colorstay foundation en de rose gold blush van sleek op. 





Hier kun je zien waar ik welke kleuren heb geplaatst. Trouwens onder mijn wenkbrauw zit nougat als highlighter maar die ben ik vergeten erbij te zetten :)






Behalve het au naturelle palette heb ik nog andere producten gebruikt, zoals oogschaduwbasis van essence en onder het oog zwarte oogpotlood van de hema en op de waterlijn wit oogpotlood van essence. Het lijntje heb ik gemaakt met liquid ink van essence en de mascara is pupa vamp uit de beautybox.

Weet jij al wat je everyday look word als je maandag weer de schoolbanken/collegebanken ingaat?

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie ooglook! En ik ben verliefd op de kleur die je op je lippen hebt zeg, jeutje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vind je lipstick ook echt prachtig! x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Wat voor camera heb jij?
    En heel erg mooie look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww! Suppppeeerrr mooie foto's en een mooie ooglook :O!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi gedaan, staat je ook goed! Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige ogen!

    Liefs,

    http://www.foodoverguys.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel mooi! Hier kan ik echt wat mee!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik