donderdag 17 januari 2013

Essence liquid ink vs. liquid eyeliner

Bij essence liggen deze twee vloeibare eyeliners in het schap. De liquid eyeliner en de liquid ink eyeliner. De liquid eyeliner gebruik ik al maanden en de liquid ink eyeliner heb ik een tijdje geleden gekocht. De liquid ink is erg populair onder beautybloggers dus natuurlijk moest ik hem ook testen!



Links de liquid ink eyeliner en rechts liquid eyeliner. De liquid ink heeft een dunner kwastje van haren en de liquid eyeliner heeft een dikkere sponsachtige kwast. Met de liquid ink eyeliner kun je een dunner lijntje zetten en met de liquid eyeliner een dikkere lijn. Ik heb het vermoeden dat er hetzelfde spul in het potje zit maar dat alleen de applicator en verpakking van de producten verschilt. De liquid eyeliner houd het prima vol op een normale dag en ook met stappen dus ik denk dat liquid ink dezelfde houdbaarheid heeft.

Mijn favoriet is de liquid eyeliner omdat ik persoonlijk van een dikker lijntje houd, en met de liquid ink moet je meer moeite doen(duurt iets langer) om een lijntje van dezelfde dikte te krijgen.  Als je meer van een dun tot normale dikte lijntje houd is de liquid ink een betere keuze.

Wat is jullie favoriete eyeliner? 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind allebei de applicaties wel wat hebben, vooral als ik voor wat dramatischer wil gaan, is zo'n dikker kwastje fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Liquid Ink liner vind ik fijner! Heb hem in de waterproof versie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede review, ze lijken me allebei fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ze allebei, en vind ze beiden wel fijn. Liquid ink gebruik ik voor school en de andere meer voor als ik uitga. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de eyeliners van essence voorheen wel fijn, maar sinds ik eyeliner pennen hebt ontdekt kan ik niet zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er netjes uit, ik gebruik zelf geen eyeliner omdat ik er dan altijd 1 grote kliederboel van maak.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik