maandag 25 maart 2013

NYX Slide on pencil + eye/eyebrow pencil


Toen ik mijn mega-bestellen bij NYX deed was een van de dingen die ik persé wou kopen, oogpotloden. Naast de jumbo pencils die ik ook moest hebben omdat ik hier zoveel goeds over heb gehoord, wou ik nog een paar oogpotloden van een normaal formaat die ik op mijn waterlijn kon gebruiken. Ik bestelde 3 oogpotloden van de slide on pencil lijn. Bij mijn bestelling ontving ik ook nog 2 gratis oogpotloden van de eye/eyebrow lijn.



De kleuren die ik bestelde waren: purple blaze, esmeralda en jet black. Daarnaast ontving ik 'moss' en 'copper'.


Esmeralda. Een groene kleur, omdat mijn ogen groen zijn leek het mij mooi om groen op de waterlijn te gebruiken om mijn oogkleur te accentueren.



Ook bestelde ik purple blaze, omdat ik paars zo'n mooie kleur vind en vaak gebruik in mijn ooglooks.



Jet black. Een zwarte kleur. Mijn zwarte oogpotlood van de hema is bijna op en daar ben ik niet zo weg van dus ik hoop dat deze fijner is.



Moss, ook een groene kleur, maar deze is wat meer 'groen als gras'.



Copper, een warme roodbruine kleur. 


Swatches. De slide on pencils zijn veel romiger, iets beter gepigmenteerd en wat breder. De eye/eyebrow potloden zijn daarintegen echt harde potloden. De pigmentatie is ook goed maar omdat ze minder romig zijn is het wel lastiger om ermee te werken. Ook is het gevoel van een hard potlood aanbrengen niet heel fijn.





Ik had deze look in de ochtend al gemaakt en toen heb ik tussen de middag 'esmeralda' op mijn waterlijn gedaan. De combinatie paars en groen staat erg leuk, want de kleuren complimenteren elkaar goed. De oogpotloden op je waterlijn aanbrengen zijn een leuke manier om je ooglook op te vrolijken. 

Conclusie: beiden oogpotloden ben ik blij mee, de oogpotloden die ik gratis ontving zijn wel minder fijn, als je twijfelt tussen beiden zou ik zeker voor de slide on pencils gaan.


11 opmerkingen:

  1. Mooie look! En deze potloden klinken erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke look heb je ermee gemaakt. Die paarse kleur ziet er ook wel heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijken me erg fijne potloodjes. Vooral moss vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me fijne potloodjes, mooie look heb je gemaakt !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren!
    Ik vind die paarse erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie potloden, en het staat super gaaf in de oog-look

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ziet er allemaal erg mooi uit, zeker de kleuren zijn goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kleuren allemaal! Vooral Esmeralda en Purple Blaze vind ik erg mooi. De look die je ermee gemaakt hebt vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik