woensdag 6 maart 2013

Wist Je dat #1

Ik bedacht me laatst dat ik nooit echt persoonlijke artikels schrijf en dat jullie eigenlijk helemaal niet zoveel weten over mij. Daarom vandaag 10 'wist je dat' feitjes over mij!
 


Wist je dat..


... ik in mijn rechteroor 2 gaatjes heb en in mijn linkeroor maar eén?
... ik wel fries kan verstaan en redelijk goed lezen maar het zelf niet kan schrijven of vloeiend kan spreken ?
... ik een navelpiercing heb
.. ik op de 14e verdieping woon
 .. mijn studie heel moeilijk is en ik al studievertraging op ga lopen
... ik wel bijna 8 uren per week reis met het OV om naar huis te gaan 
... ik 6 jaar lang latijn heb gehad op de middelbare school wat ik heel leuk vond
... ik al ruim 10 jaar vegetarier ben
...ik in de zomer blond ben en na de zomer mijn haar weer bruin verf

... mijn beautyobsessie is begonnen door beautygloss en youtube guru's
... mijn beautystash niet zo heel groot is eigenlijk, maar mijn kledingkast overvol is!

Herkennen jullie ook nog dingen bij jezelf?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook een beautyobsessie begonnen door youtube guru's, echt heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen zeg :) Ben benieuwd naar een volgende deel!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik