woensdag 31 juli 2013

Essence 24/7 base coat & special effect topper cool breeze Review

 Afgelopen weekend was ik in Rotterdam en daar vond ik eindelijk een tweede essence schap bij het kruidvat. Daar had ik al op gehoopt want ik woon zelf niet in de buurt van een tweede schap, maar ik wou er graag wat dingetjes kopen. Zo stonden deze essence 'studio nails 24/7 nail base' basecoat en 'nail art special effect topper' in 'cool breeze' al op mijn wishlist en ik heb ze uiteraard meegenomen!

Close-up.


Hier zie je de special effect topper aangebracht over catrice sold out forever. Ik vind het effect heel mooi! Wel is het een klein beetje lastig om de glitters gelijkmatig te verdelen maar dat heb je altijd met glitterlakjes.


Ik heb bijna geen glittertopcoats omdat ik ze niet altijd even mooi vind en amper gebruik maar deze vind ik echt heel leuk! Ik denk dat hij ook mooi is over een lichtroze, lichtblauwe of zwarte lak.

 De base coat heb ik geen foto van want het is niet zo spectaculair, maar ik ben er ook heel tevreden over! Als je hem aanbrengt is hij glanzend en in een minuutje worden je nagels opeens mat. Op dat moment is de base coat al droog, supersnel dus! Ook maakt hij de nagels mooi egaal en heeft de lak een fijne substantie. Ik had eerst de hema base coat maar die is heel dik en stroperig en laat een witte waas achter alsof je french manicure op hebt, deze lak heeft dat niet. Bovendien lakt de essence base coat beter omdat de substantie dus dunner is.

 Zowel de base coat als de glitter topcoat kosten 1,89 en zijn alleen te krijgen bij het tweede essence schap(helaas)

Wat is jullie favoriete base coat en glitter top coat?


8 opmerkingen:

  1. ik ben gek op de basecoat, het is zeker een favoriet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top & basecoat van Kruidvat doen t bij mij erg goed :D
    Deze glittertopper is wel een plaatje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De topper heb ik ook ^^ Hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou even kijken of die base coat te vinden is! Ook de glittertopper ziet er leuk uit ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kleur zeg! mooie topcoat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die basecoat vind ik heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. effect topper is heel mooi en de base coat klinkt goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die glitter topcoat is erg mooi!
    Zowieso ben ik erg fan van de glitter topcoats van Essence (uhm heb ze allemaal geloof ik hihi)!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik