dinsdag 9 juli 2013

Ooglook met sleek candy palette: kleurrijke zomerse ooglook!

Van het prachtige weer ben ik helemaal vrolijk geworden en dat heb ik verwerkt in deze zomerse ooglook! Ik ben deze vakantie van plan lekker veel te oefenen met oogooks maken en ook wat minder draagbare looks te maken en die aan jullie te laten zien. Kijk mee naar de look die maakte:

In het zonlicht:





In de schaduw:



Helaas had ik veel moeite om de eyeliner er egaal op te krijgen. Ook ging het helemaal vlekken in mijn binnenste ooghoek vooral bij mijn linkeroog, irritant! Ik zat buiten in de tuin toen ik deze look maakte en kreeg nogal traanogen van de wind. Ik hoop dat jullie je er niet te veel aan hebben gestoord.

Gebruikte producten:
elf eyebrow kit in ash
hema oogschaduwbasis
nyx eyeshadow base
88 palette van ebay
sleek candy palette
essence liquid ink eyeliner
essence i love extreme crazy volume mascara
nyx oogpotlood esmeralda

Hier zie je waar ik welke kleur heb aangebracht. Alle kleuren zijn uit het sleek candy palette behalve de felgroene oogschaduw onder het oog (en een klein beetje in de crease)

Stay tuned voor meer looks! Verzoekjes zijn ook welkom trouwens :)

19 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige zomerse look! mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt supermooi en heerlijk zomers!

    Ik vind je eyeliner er goed uit zien hoor!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! OK, niet meteen draagbaar om te werken, maar dat zijn de mooiste looks om naar te kijken! :-) Vooral de kleuren op je onderste wimperrand vind ik heel mooi. Dat zou ik nog wel durven dragen 'gewoon' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele mooie look! De kleuren zijn allemaal zo vrolijk en staan heel leuk bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie look! Als ik dat zie moet ik echt beginnen leren oogschaduw aan te brengen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat mooi Eline!Ik ben helemaal fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie look! de kleuren zijn echt prachtig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb me er helemaal niet aan gestoord. een prachtige look zeg, echt mooi gebruik van verschillende kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi gedaan! Ik heb me er niet aan gestoord hoor! Een foutje moet ook kunnen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige, vrolijke look. Zou je soms eens een meer naturele look kunnen maken met het candy palette, zou ik echt heel leuk vinden! =D


    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WoW wat een mooie Zomerse look! echt mooi gedaan, mooie kleurencombi! Súperleuke blog heb je! ik volg je via Bloglovin' :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik