zondag 16 maart 2014

4x ooglooks die je nog niet zag +gastartikel

Soms heb je van die dagen dat je een look wil maken maar het idee er in je hoofd beter uitzag dan de werkelijkheid, of de look niet bijzonder genoeg was voor een eigen artikel. Vandaag laat ik weer 4 van deze looks zien.

Look 1: ik maakte een look met het ultra mattes v2 palette maar was er toch niet tevreden over. Het blenden wou op een gegeven moment niet meer en de kleurencombinatie was toch niet zo mooi als gehoopt.





Look 2: Deze look maakte ik met het 120 palette. Helaas was de belichting slecht waardoor de foto's nogal grijs en grouw waren.. Ook vond ik het zwart in de crease toch niet mooi ik had achteraf liever een donkerpaarse tint gebruikt.





Look 3: deze look maakte ik met mijn mac pigments, heritage rouge, copperclast en blue brown.





Look 4: gemaakt met het old gold pigment van mac op het ooglid.






Ook wou ik nog even delen dat er vandaag een gastartikel van mij online is gekomen op chicadeahora.nl, namelijk deze lentelook.



Klik hier voor meer foto's en een stap voor stap how to!







19 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt echt talent, in make up haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral look 3 vind ik echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie ooglooks, vooral de derde vind ik prachtig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de derde look wel echt heel erg mooi gelukt !! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige looks! Ik begrijp niet waarom je ze niet eerder hebt laten zien ;-) De bruine oogschaduw met zwarte eyeliner spreekt mij het meeste aan. Ik houd van bruintinten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. look nummer drie is echt zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie looks! Ik vind de tweede met dat roze erg gaaf! Kon ik dat maar zo goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind alles er heel mooi uit zien, maar wel herkenbaar, ik heb ook veel foto's die nooit zijn gepost, haha!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je looks zijn echt stunning! Ik vind het gorgeous dat je elke keer zo'n strakke lijn erin laat terugkomen. Het staat je zo goed he! Ook die nepwimpers.. blown away!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze er heel mooi uit zien hoor :) Mooie looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het alsnog hele mooie looks hoor! haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik