zondag 23 maart 2014

Catrice luxery laquers sandsation 'maliblue' & 'PLUMbeach'

 Zoals velen van jullie wel weten is er op dit moment een limited edition nagellak collectie van catrice te koop genaamd luxery laquers. Helaas was ik er nogal laat bij waardoor er niet veel keuze meer was. Ik zag nog wel deze liquid sand lakjes nog liggen en nam ze mee.


Ik nam een blauwe kleur mee genaamd maliblue en een paarse kleur genaamd plumbeach. Blauw is eigenlijk helemaal niet mijn kleur maar deze zag er wel bijzonder uit!

Vooral in de zon zie je hoe mooi deze lakjes schitteren in de zon.


Ik draag hier twee lagen, een laag dekte ook al best goed maar ik draag er toch eigenlijk altijd twee. Deze lak schitterert mooi in de zon maar zonder zon is hij nogal gewoontjes.



De paarse kleur dekt minder goed, hier heb je zeker wel twee lagen voor nodig. Dit stond trouwens ook op de verpakking aangegeven(apply 2x). Ik hou van paars maar ik vind deze kleur toch wat minder mooi dan de blauwe.


Hieronder een onscherpe foto zodat je de glitters mooi terugziet:

Welke lakjes van de luxery laquers heb jij gescoord?

12 opmerkingen:

  1. ik vind de nieuwe lakjes van catrice echt mooi, heb er ook een aantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide hele mooie kleurtjes, ik heb er zelf ook tien gescoord. De aanbieding 2 voor 5 kwam namelijk heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren! Ik heb er nog geen één gekocht. Niet omdat ik ze niet mooi vind. Maar, ik mag voorlopig geen nagellak meer kopen. Mijn stash puilt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal fan van deze lakken, vooral die groene Sand' Sation lak en die blauwe zijn echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het roze lakje vind ik heel erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maliblue is kei mooi! Knapte op een andere site wel een beetje af op de kwaliteit dus ik heb ze zelf maar laten staan haha

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik