zaterdag 29 november 2014

Sleek sunset palette review, swatches & ooglook

Zoals velen van jullie weten is Sleek een van mijn favoriete merken. De grootste reden waarom dat zo is zijn de geweldige paletjes. Ik heb er al een stuk of 7 geloof ik, maar ik had al een hele tijd geen nieuwe meer gekocht. Ik had een kortingsbon voor bol.com en ik zag dat ze daar deze paletten ook verkochten dus ik koos er een uit en dat is het bekende sunset palette. Dit palette is er al een tijdje en ook heel geliefd bij veel bloggers.

De verpakking van sleek is al jaren hetzelfde. Strak en simpel, ik hou ervan.

De kleuren in dit palette hebben inderdaad dat sunset gevoel. Hele warme tinten zijn het, behalve de blauwe kleur. 


Alle kleuren zijn glanzend behalve de zwarte kleur.

De pigmentatie is weer top zoals we van sleek gewend zijn! Ik vind vooral de warme roodbruine tint prachtig.



Desondanks dat de kleuren erg warm zijn zou je ze het hele jaar door prima kunnen dragen. Vooral de rode kleuren zijn in de herfst mooi op het ooglid. De blauwe kleur vind ik niet echt passen bij de rest en dit is de kleur die ik waarschijnlijk amper ga gebruiken(blauw staat me niet). Helaas zit er geen kleur bij die je als highlighter onder de wenkbrauw kan gebruiken. Wat ik ook erg jammer vind is dat de kleuren geen namen hebben, nu is het lastig te zeggen welke kleur je hebt gebruikt!

Ik maakte deze look met het palette en maakte het af met winged eyeliner en nepwimpers in nummer #523 van red cherry en een huidskleurig oogpotlood op de waterlijn.



\




Ik ben heel blij met dit palette en kan niet wachten om hem te gebruiken in mijn ooglooks!

Hebben jullie dit palette ook?



13 opmerkingen:

  1. Mooi palette zeg! Die wimpers van Red Cherry zijn echt prachtig xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze zelf ook, het is zo'n mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig pigment! Ik ben alleen niet zo van de opvallende kleurtjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ik vind ze best draagbaar :) alleen die blauwe niet :P

      Verwijderen
  4. Prachtige warme kleuren. Vind alleen de blauwe kleur er niet zo bij passen maar de rest is erg mooi. En de pigmentatie is (zoals we gewend zijn bij Sleek) geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi palette, wat een prachtige rood-tinten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog de oude versie met het ruitjespatroon, echt allemaal mooie warme kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie look heb je ermee gemaakt. De pigment van dit palette is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik