donderdag 6 november 2014

Teal/purple smokey eye met glittereyeliner + tutorial

Eindelijk weer een nieuwe look! Dit keer een smokey eye met blauw, paars en een dubble eyeliner met goud en zwart. Wil je zien hoe ik deze look heb gebruikt en de gebruikte producten? Zie dan de video beneden.

Een van mijn foto's was laatst gestolen door een webshop helaas dus ik ga vanaf nu vaker op mijn foto's een 'logo' zetten met mijn instagram naam.



Heb je nog een verzoek voor een look laat het dan achter!

13 opmerkingen:

  1. Hele vette look heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onbeschoft dat je foto's zomaar werden gestolen door een webshop! Dan maar een logo inderdaad. Vind je look weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah balen zeg! Als ze het willen gebruiken, waarom vragen ze het dan niet gewoon?! jeetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n prachtige look, zo leuk dat je voortaan video's maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie look, prachtig met de gouden eyeliner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat raar van ze dat ze zomaar je foto's gebruiken. Pf!
    Wel een hele mooie look.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige look heb je gemaakt ! De kleurtjes zijn prachtig ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een ontzettend mooie look heb je gemaakt! Goed bekeken dat je er nu een logo op hebt gezet, want is toch wel erg als ze je foto's stelen.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik