maandag 12 januari 2015

Instagram diary november/december 2014

Eindelijk weer een nieuwe post, kijk mee naar mijn belevenissen van de afgelopen 2 maanden!

Hoe leuk is dit nieuwe palette van the balm! Nude dude, hij is nu alleen nog maar verkrijgbaar bij Kohl's en die verzend niet naar nederland helaas, dus we kunnen alleen maar wachten.

Leren voor tentamens.

Ooglook maken :)

Quinoa met fetakaas, rucola, noten, tomaten hmm!

I heart chocolate palette van makeup revolution.

Nijmegen, waar ik studeer!

 Selfie met m'n lekkere warme vest van de primark en donkere lipstick.
Pizza, lekker!

Hmm kruidnoten :)

Op mn verjaardag ben ik met mn vriend uit eten geweest en naar de dierentuin in Rhenen geweest, hierover heb ik ook een artikel gemaakt.

Mijn ouders hebben een nieuw huis gekocht in Jutrijp (dorpje in friesland) en in november vond de grote verhuizing plaats, dit is het uitzicht.

Sleek sunset palette heb ik gekocht en ik gebruik hem erg vaak!

2 weken nadat ik jarig was vierde ik m'n verjaardag met familie, lekker gourmetten!

Lekker in de jacuzzi :)

Mooie regenboog in wageningen, hij was ook helemaal rond maar dat kreeg ik niet op de foto.


Ik verwende mezelf met deze heerlijke massageolie set van Kneipp(op bol.com besteld)

Ik ging 2 kamers bezichtigen in Ede en tussendoor even naar de stad en lunchen bij de hema.

Onze kerstboom thuis.

Skypen met vriendlief die ik al een tijd niet had gezien aangezien hij tentamens had.

Collage van foto's uit putten, waar mn vriend woont en ik kerst heb gevierd. De foto rechtsonder is 'thuisthuis' in Jutrijp gemaakt.

Als laatste nog wat foto's van de wintersport in val cenis! Het was mijn eerste wintersport en ik vond het erg leuk, laat me weten als er interesse is voor een apart artikel met meer foto's.





4 opmerkingen:

 
Images by Freepik