zaterdag 24 januari 2015

Val cenis Wintersport foto's

Begin deze maand was ik naar val cenis in Frankrijk met familie en aanhang om lekker een weekje te skien. Het was mijn eerste wintersport(op een dagje winterberg na) en ik vond het erg leuk en mooi! Ik ga al jaren naar snowworld zoetermeer dus ik kan redelijk goed skiĆ«n en ook van de blauwe piste af, rood soms een klein stukje. Ze hadden in dit gebied ook heel veel leuke groene piste's en voor de gevorderden een paar zwarten dus voor ieder wat wils. Hier nog wat mooie foto's die ik heb gemaakt!


Bovenop de berg, de wolken zagen er heel apart uit.

 Selfie, wat vinden jullie van mijn bril? Ik heb hem op ebay gekocht.


We hadden vaak zonnige dagen; dat leverde mooie foto's op!

Op naar huis via de escargot

 Groepsfoto

Ik op m'n ski's

 Boven bij het meer, hier was ik niet bij want ik durfde niet van deze piste af naar beneden :P
De dames.

Zijn jullie dit jaar op wintersport geweest?

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er daar prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's allemaal! Vooral die eerste is zo gaaf met de wolken. Zelf ben ik nog nooit op wintersport geweest en heb eigenlijk ook nog nooit geskied.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik