maandag 2 maart 2015

Cien nagellak lidl 41 'tempting magenta'

 Regelmatig ga ik naar de lidl om boodschappen te doen en afgelopen week zag ik dat ze daar nagellak en andere makeupjes hadden voor maar 1 euro. Ik nam dit nagellakjes mee in een paarse kleur. 
 Ik draag hier twee laagjes want 1 vond ik net niet mooi genoeg. Het is een metallic achtige nagellak in een rozepaarse kleur. Hij is wel een beetje streperig maar verder vind ik voor 1 euro een prima lakjes! Ook blijft hij best goed zitten en droogde ook best snel.

Hebben jullie al eens makeup van de lidl geprobeerd?


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kleur, alleen de finish wat minder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eigenlijk niet bekend met de make-up van Lidl, deze kleur ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super goedkoop! Best een leuke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi lakje! Echt leuk dat de Lidl dit verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik