zaterdag 28 februari 2015

Mijn pigments, glitters en losse oogschaduw's stash

Ik heb het idee dat pigments en losse oogschaduw's tegenwoordig niet meer zo hip zijn. Tegenwoordig draait het allemaal om palette's. Zelf ben ik ook groot fan van palettes vooral omdat ze zo handig zijn, maar toch gebruik ik nog regelmatig een mooie losse pigment. Losse pigments habben vaak een hele goede pigmentatie. Naast pigments laat ik ook de losse glitters zien die ik heb en nog een paar mono-oogschaduw's. 


 Zoals je kunt zien heb ik van diverse merken van alles wat. Je ziet bovenin een paar losse oogschaduws van catrice, dit zijn de enige mono's die ik heb, ik moet zeggen dat ik nooit mono's koop of gebruik eigenlijk.. Daarnaast zie je een aantal potjes met glitter, ik geloof dat deze van ebay zijn. Linksonder zie je mijn mac pigments, het zijn allemaal sample's maar er zit alsnog heel veel in dus je kan er lang mee doen, ik heb zowel losse glitters als pigments van mac. Rechts daarvan zie van NYX een aantal pigments en glitters. Helemaal rechts zie je 3 pigment's van zoeva.Helemaal links een aantal random dingen zoals een oogschaduw van de primark, een losse gouden glitters van ebay, daaronder een hele mooie losse glitters van bellapierre die ik in deze look heb gebruikt en als laatst elf mineral oogschaduw pigment.


Mijn favorieten zijn toch wel die van mac! Die zie je ook regelmatig in looks voorbij komen, meestal gebruik ik ze alleen op het ooglid en combineer ik het met andere kleuren uit palette's. De pigments van zoeva vind ik ook heel fijn en zijn heel goed gepigmenteerd!


Gebruiken jullie ook wel eens pigments?

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een flinke collectie, wel heel handig! Je kunt er veel mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je hebt er best veel! Zelf heb ik er ook een aantal maar ik gebruik ze eigenlijk niet zo vaak :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stash! Ik gebruikte vroeger heel vaak pigments, nu grijp ik altijd naar palettes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja kan ik begrijpen een palette is gewoon sneller en handiger! ik gebruik mijn pigments alleen bij 'bijzondere' looks waar ik veel tijd in kan stoppen

      Verwijderen
  4. Leuk om eens te zien! Ik heb deze week drie pigments aangeschaft en hoop dat het een beetje went om er mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren allemaal. Ik moet zeggen dat ik toch liever met palettes

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik