vrijdag 20 februari 2015

Makeup Revolution; blush, bronze & brighten iconic 'rave' review



Vandaag heb ik een review over dit mooie palette met daarin een bronzer, highlighter en blush. Er zijn meerdere varianten verkrijgbaar en ik koos de kleur 'rave'. Dit palette lijkt trouwens erg op de sleek face form paletjes, alleen is hij de helft goedkoper. Maar hoe zit het met de kwaliteit?

 De zwarte verpakking reflecteert heel erg dus je ziet er wolken erin terug.


Hier een close up van de kleuren. De bronzer is redelijk licht van kleur en de highlighter is een lastig te omschrijven kleur, de blush is medium warm roze.







 Swatches:


Zoals je kunt zien is de pigmentatie niet over de top maar ook niet slecht. Ik vind het wel fijn want je kunt nu de kleur rustig opbouwen. Voor lichte huidjes vind ik dit een heel geschikt palette.


 Aanfoto (zonlicht)

Aanfoto (schaduw)

Hierboven foto's waar ik zowel de bronzer, blush als de highlighter draag. Ik heb het hier vrij heftig aangebracht zodat je het goed kunt zien. De bronzer is een mooie matte lichtbruine kleur die erg handig is, zo'n kleur had ik nog niet. De highlighter glanst mooi en lijkt vooral goud/champagnekleurig. De blush is een mooie warme tint. De kleuren zijn dus allemaal aan de warme kant. De structuur vind ik heel fijn. Het brengt makkelijk aan maar is niet in een keer te veel dus je kunt het opbouwen, vooral de bronzer.

Wat ik ook fijn vind is dat je maar een palette hoeft mee te sjouwen en niet 3 aparte producten, dus heel handig voor op vakantie bijvoorbeeld.

Ik bestelde dit palette voor 5 euro op makeupmusthaves.nl, heel betaalbaar dus!

7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Heel handig ook voor een weekendje weg, ik onthoud deze! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh dit palette lijkt op een van Sleek! Mooie pigmentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook en vind hem super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh pretty! ook nice dat het best goed lijkt voor de bleekhuidjes onder ons :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Lijkt heel erg op die doosjes van sleek maar deze is nog een stuk goedkoper :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik