donderdag 26 februari 2015

4x Ooglooks die je nog niet zag


Soms maak je een look en wil het op een of andere manier maar niet lukken; het kan aan de makeup liggen of ook aan de belichting. Of soms vind ik een look geen eigen artikel waard. Daarom laat ik jullie nu 4 ooglooks zien die jullie nog niet hebben gezien, misschien kun je er nog inspiratie uit halen!





De eerste look is deze groenbruine met oranje look. Een leuke kleurencombinatie maar ik had nog wel een donkerdere kleur in de crease kunnen doen achteraf.



De tweede look heb ik gemaakt met het pigment 'blue brown' van mac en ik heb hem gecombineerd met bruin en ook bruine nepwimpers. Ik vond de nepwimpers toch wat tegenvallen.



De derde look is een natuurlijke look met hele warme tinten. Helaas was het weer verschrikkelijk en kon ik geen redelijke foto's maken helaas, waardoor je de kleuren niet goed kunt zien.


De laatste look is de look die ik afgelopen zaterdag naar a state of trance droeg, de look was lekker paars, in het echt was hij wel nog donkerder dan het hier lijkt!

Welke look vinden jullie het leukst?

8 opmerkingen:

 
Images by Freepik