woensdag 23 december 2015

10x Feestelijke makeup looks voor kerst en oud&nieuw


Het is bijna kerst en daarna alweer bijna oud& nieuw, de favoriete tijd van het jaar wat betreft feestelijke looks. Heb je nog geen inspiratie dan ben je aan het juiste adres! Ik laat hier 10 looks zien, een paar zijn al oud maar de meeste heb ik recent gemaakt en aantal zijn ook al op instagram voorbij gekomen. De look hierboven is erg flatterend voor groene ogen met paarse en warme kleuren. Ik heb er een arabische eyeliner aan toegevoegd en een lijntje daarboven met gouden glitters.

Hier dezelfde look zonder de gouden glitters.


Blauw is de kleur die ik het minst mooi vind maar gecombineerd met goud is het toch lekker feestelijk.

Hier nog een andere oudere look met een variatie op de kleurencombinatie..



Goud en paars is mijn favoriete kleurencombinatie en blijft lekker feestelijk vooral met wat glittertjes erbij!

Hier een oudere dezelfde look maar dan minder strak en zonder de glitters.



Ben je meer van de koele kleuren? Draag dan deze grijze look met glitters.

Deze kerst look is wat traditioneler met groen en warm bruin en alweer de gouden glittereyeliner, ik kan hier niet genoeg van krijgen!
Smokey eyes met een felle kleur onder het oog, een speelse look voor een oud en nieuw feestje.

Deze dramatische donkere smokey eye met gouden glittereyeliner is een van mijn favoriete looks die ik ooit heb gemaakt.

Tot slot nog deze sexy zwarte smokey eye met de glitters vooral in de binnenste ooghoek aangebracht.

Welke look gaan jullie uitproberen?





5 opmerkingen:

 
Images by Freepik