dinsdag 29 december 2015

Bornprettystore haul met o.a. nepwimpers en liquid lipstick


Regelmatig ontvang ik van bornprettystore producten om te testen. Dit keer koos ik voor nepwimpers, gekleurde eyeliner, een pigment en een liquid lipstick.

De nepwimpers lijken op de mink nepwimpers die zo hip zijn alleen deze zijn wel van plastik. Helaas zien ze er ook te plastik uit en zijn ze lastig aan te brengen door de stugge dikke band.

Hier draag ik de nepwimpers, helaas vallen ze niet echt op. Wat mij betreft geen aanrader.


Ook ontving ik 5 paar natuurlijke nepwimpers, deze hebben wel wat weg van de demi whispies van ardell. Deze plakken een stuk makkelijker.


Ook ontving ik twee eyeliners; een groene en een paarse.

Hier de swatches. De kleur is niet helemaal egaal, dit komt denk ik door het hele harde kwastje. Persoonlijk vind ik zo'n stijf kwastje niet fijn werken.


Hier de ooglook waar ik de eyeliner en de nepwimpers op heb. De nepwimpers zien er natuurlijk uit en zijn voor een beginner geschikt. De eyeliner vind ik echter niet zo mooi eruitzien, zo onegaal en dat ligt aan het kwastje helaas.

Het pigment is overduidelijk namaak van loreal..

De swatch ziet er goed uit! Ik vind alleen roze een lastige kleur om in ooglooks te verwerken. Misschien wel mooi met donkerpaars denk ik.

Als laatste deze liquid lipstick van 'by nanda'.


De kleur is felroze en hij droogt semi matte op.
De kleur blijft lekker goed zitten en is best comfortabel, meer dan andere liquid lipsticks die ik heb. Wat mij betreft een aanrader. Alleen de kleur is nu niet echt geschikt maar in de zomer wel.

Wil je bestellen op bornprettystore? Gebruik dan mijn code ELFH10 voor 10% korting.

1 opmerking:

 
Images by Freepik