donderdag 30 augustus 2012

Make-up stash van Eline

Hoihoi! Vandaag laat ik mijn make-up stash zien.


Mijn dagelijkse make-up zit in deze twee tasjes. In de onderste zit alle make-up voor het gezicht en in de bovenste het overige(denk oogschaduw,mascara etc). Eigenlijk is het wel eens tijd om een grotere make-up tas te kopen en daar alles in te doen.




Mijn dagelijkse gezichtmake-up: revlon foundation, hema bronzer, etos blusher en poeder van rimmel, een kwast van de hema.




De spullen die in het overige tasje zitten. De bovenste rij: wimperkruller van de hema, rimmel sexy curves mascara, pump up lush mascara van miss sporty, vloeibare eyeliner kwast van de hema, essence liquid eyeliner, essence wenkbrauwenset, hema wenkbrauwpotlood, pincet. Daaronder: oogschaduwkwasten van de hema, essence wit oogpotlood, zwarte oogpotloden en puntenslijper van de hema, hema en etos oogschaduw, nyx en catrice oogschaduw, essence oogschaduwbasis. Onderin zie je rimmel vinyl gloss lipgloss en rimmel lippenstift.


Overige make-up bewaar ik in deze make-up kist die ik van mijn moeder heb geërfd.


Bovenste rij: nyx lippenstiften, essence lipliner en lippenstift, mac lippenstift, rimmel lippenstiften, extra pincet, oogpotlood van hema(3 verschillende allemaal rechts in beeld onder elkaar). De rij daaronder: bb-cream van ebay, wenkbrauwpotlood, essence poeder, 2 lipglosjes van rimmel, liquid eyeliner en oogpotloden van catrice, glittereyeliner, essence oogschaduws, gouden glitter pigment van ebay, extra wimperkruller. De onderste rij: nepwimpers van ebay, gekleurde contactlenzen, witte en zwarte wimperlijm, wimpers van essence, nyx oogschaduws en rimmel sexy curves waterproof mascara en een extra mascara van miss sporty.



Verder ben ik nog in het bezit van een 88 palette en een grote oogschaduwkwastenset die ik onlangs heb besteld op ebay maar nog niet heb uitgeprobeerd.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik