vrijdag 27 december 2013

Favorieten van 2013!

Oud&nieuw komt steeds dichterbij en het is alweer bijna 2014(whuut?!) dus het wordt tijd om de favorieten van 2013 te bespreken. Wat is dit jaar snel gegaan niet normaal!

Sleek au naturelle palette
Dit palette kocht ik een jaar geleden en je zou moeten zien hoe die er nu uitziet! Een aantal kleuren hebben een flinke pan geraakt en de verpakking is ook stuk(mede door het heen en weer gereis door half nederland bijna elk weekend). Maar dit is echt mijn meest geliefde palette ooit!

Oogschaduw kwasten Zoeva
Voorheen gebruikte ik kwasten van de hema en daar kwam ik prima mee uit de voeten, maar sinds ik in het voorjaar kwasten van zoeva heb aangeschaft had ik de mogelijkheid om mijn ooglooks naar the next level te krijgen. Wauw wat een fijne kwasten zijn dit, ik zou er nu niet meer zonder kunnen.


Nepwimpers red cherry
 (ik had even geen andere foto vandaar de primark wimpers erbij haha)
Ik gebruikte altijd nepwimpers van ebay(van die cheape waar je 10 paar voor 1 euro krijgt) maar ik wou wel eens wat anders uitproberen en besloot nepwimpers van red cherry te bestellen op ebay. Deze zijn uiteraard wel wat duurder maar alsnog in verhouding erg goedkoop! ( 16 euro voor 10 paar inclusief verzendkosten). Ik heb inmiddels al voor de tweede keer besteld en ik gebruik ze graag bij mijn looks. Ze zijn heel comfortabel en brengen heel makkelijk aan. Ik gebruik trouwens nog steeds wel cheape nepwimpers van ebay tussendoor als afwisseling, ik had hele fijne ontdekt namelijk..


Essence liquid ink eyeliner
Dit product zat ook al bij mijn favorieten van 2012 maar is nog steeds een product waar ik niet zonder kan!



Essence i love extreme crazy volume mascara
Ik kocht deze mascara in het voorjaar en was er meteen weg van.. daarna heb ik een paar andere mascara's uitgerobeerd maar toch heb ik deze opnieuw gekocht want hij is echt super vooral voor de lage prijs!

Hema wenkbrauwpotlood
Gebruik ik al jarenlang en ben er nog steeds tevreden over.

Catrice all matt plus foundation
Ik was een hele tijd bb creams aan het gebruiken en de revlon colorstay foundation maar ik gebruik sinds een tijdje de catrice all matt plus en die bevalt me heel goed, hij is nu al op aan het raken en ik denk dat ik hem opnieuw ga kopen.

Essence natural beauty lipstick
Deze lipstick(rechts) zit nu standaard in mijn tas en ik ben hem al eens kwijtgeraakt en ik heb hem uiteraard weer opnieuw gekocht. Ik hou niet zo van nude lipstick maar dit is voor mij de perfecte my lips but better kleur die altijd kan.

P.S. Op dit moment dit zit ik in Madrid! Het kan dus even duren voordat je reactie is goedgekeurd en te zien is..



15 opmerkingen:

  1. De foundation van Catrice gebruik ik ook en vind hem heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet die mascara toch nog eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijken mij stuk voor stuk fijne producten dat palette is ook echt mooi
    ik wil ook kwasten van zoeva gaan bestellen wil jij mij een e-mail sturen welke de goedkoopste zijn op themakeupspot en toch goed? want kwasten apart bestellen ben je gelijk zoveel voor kwijt!

    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry voor het late antwoord! ik heb de kwasten wel apart besteld omdat ik perse die kwasten wou hebben en niet die in een set zaten, dan ben je wel duurder uit maar ik wou die toch perse hebben dus geen spijt van gehad. Hier vind je mijn review: http://themakeuphotspot.blogspot.nl/2013/06/zoeva-kwasten-review.html

      Verwijderen
  4. Wat een mooie favorieten! De mascara van Essence is heel fijn :-) Evenals de lipsticks trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Sleek palette en de kwasten van zoeva zijn ook mijn favorieten van het afgelopen jaar! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foundation van Catrice gebruik ik ook heel erg graag. Ik vind hem heel fijn in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de wenkbrauwpotloden van de Hema ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de zoeva kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie favorieten! Het wenkbrauwpotlood van Hema en de mascara van Essence heb ik ook. Budgettoppertjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie favorieten! Het palette van Sleek is prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik