vrijdag 22 augustus 2014

Beautyjoint bestelling ebay

Ik had al een hele tijd geen grote makeup bestelling meer gedaan omdat ik veel moest sparen voor Praag en Ibiza. De zomer is alweer bijna voorbij en ik kon me niet inhouden om weer eens los te gaan en wat leuke dingen te bestellen. Dit keer bestelde ik bij beautyjoint op ebay vanuit de VS.
Ik bestelde een kwast van ELF, twee blushes(waarvan eentje een highlighter is eigenlijk), ELF primer en een lipstick. Verder een mascara van jordana, concealer van LA girl, een lipstick van wet 'n wild, ardell paarse nepwimpers en twee lakjes van China Glaze. Van alle producten komen uiteraard binnenkort reviews!

Prijzen(in dollar) en namen van de producten:





De levertijd was erg snel, het duurde anderhalve week ongeveer! In totaal was ik 43 euro kwijt inclusief verzendkosten. Als je kijkt naar hoeveel dingen ik heb gekocht is dit best goedkoop nog.

Hebben jullie al eens iets van beautyjoint besteld?

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bestelling heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de webshop nog niet. De highlighter en kwast heb ik ook. Zijn heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er zelf nog nooit wat besteld, maar denk dat ik wel eens wat china glaze ga scoren daar ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde gaan bestellen bij ELF maar nu ik dit zie, denk ik dat ik het zo doe joh! Heel goed dat je dit deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke bestelling heb je gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik