donderdag 25 september 2014

New in: high waisted spijkerbroek boohoo

Al héél lang stond een high waisted broek op mijn wishlist. Ik bestelde er al een keertje een op sammydress maar die paste niet. In de winkel kon ik maar nooit een leuke vinden en op boohoo hadden ze nooit een in mijn maat. Maar laatst is er een heleboel nieuwe kleding toegevoegd waaronder deze super mooie high waisted spijkerbroek, en was er weer een 20% kortingscode dus ik ben goed geslaagd!

Ik hou van de pasvorm van deze broek! Ook hij is hij makkelijk te combineren met veel kledingstukken.

De broek heet 'sandy super high waisted indigo super skinny jeans'. Hij kost 38 euro maar ik had 20%korting dus hij was nog maar 30 euro, een prima prijs. Ik heb maat 38 en bestelde een maat 12 en hij zit goed :)

Hebben jullie al een high waisted spijkerbroek?


8 opmerkingen:

 
Images by Freepik