zaterdag 3 augustus 2013

Paarse smokey eyes met glitter

Vandaag heb ik een hele dramatische look voor jullie. Namelijk een paarse smokey eyes met glitters en nepwimpers. Op z'n tijd vind ik het leuk om gebruik te maken van losse glitters als ik op stap ga. Deze look is wat mij betreft geschikt voor een feestje, je zult er zeker mee opvallen.







Helaas begon mijn nepwimper bij mn linkeroog wat los te laten aan de binnenkant. dit zag ik pas nadat ik de foto's had gemaakt. Beetje jammer maarja nobody's perfect right?

Foto's in het zonlicht:






Tip: Als je losse glitters gaat gebruiken moet je hier eerst een speciale basis voor aanbrengen, ik gebruik de essence colour arts eye base. Je zou ook glittereyeliner kunnen aanbrengen en hieroverheen de losse glitters kunnen doen, dat werkt ook. 

Gebruikte producten:
-hema oogschaduwbasis
-elf eyebrow kit ash
- nyx eyeshadow base hd white
-elf oogschaduw angelic in de inner corner
-essence color arts eye base om de glitters op te laten plakken
-nyx purple blaze oogpotlood onder het oog
-pupa multiplay oogpotlood in zwart op de waterlijn
- 88 palette (zwart,donkerpaars, wit)
-elf oogschaduwpalette party purple(de crease kleur op het ooglid)
-nyx ultra mania pigment lichtpaars op het wenkbrauwbot
-essence crazy volume mascara
-essence liquid ink eyeliner
-nepwimpers ebay
-wimperlijm van nyx

Wat vinden jullie van deze look? En zou je dit durven dragen of niet?

P.S. Je kunt op mijn site nu ook een overzicht vinden van al mijn ooglooks, klik bovenin naast contact op 'looks'.

19 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan! Echt gorgeous! Ik zou wel durven voor een avondje party :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, ik houd wel van deze kleuren en al het glitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die glitter is echt geweldig! Tof gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt prachtig uit, love it. zwoel en sexy! Echt helemaal top en ja hoor, zoiets zou ik ook zeker dragen voor een leuke avond uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jij hebt talent! Súper mooi! Ik wou dat ik dat kon, hihi.

    Ik volg je, volg je terug misschien?

    x
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is een heel mooi look, vind het echt een party look! Zou 'm zeker dragen met uitgaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige look!!! Wat mij betreft een goede uitgaans look :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op donderdag 8 augustus komt het artikel online op mijn blog (a-cupofbeauty.blogspot.com). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow your a star, heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw echt super mooi ! Je maakt echt mooie oog looks !

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik